maanantai 16. marraskuuta 2009

Lähinnä korviksia...

Oon nyt lähinnä tehnyt jotain korviksia... joitain sinisiä, joitain valkoisia... ja yhdet punaiset enkelit. Viime viikko meni flunssan kourissa enkä ihmeitä jaksanut. Osan noista korviksista oon tehnyt jo aiemmin en vaan ole viittinyt kuvata. Tässä kuvakooste tekeleistä... (oon sählännyt picasan kanssa... vielä kun tajuais miten videoleike laitetaan blogiin... jos joku tietää niin antakaa neuvoja :)Joukossa on myös yksi vihreä siemenhelmistä tehty koru (lasiriipuksen nimeä en muista...)



Tässä vielä kuva korusta lähempää.

1 kommentti:

  1. Kivat korvikset nuo jotka näyttävät säröhelmiltä. Itse asiassa kaikki näyttää hyvältä! Olen nyt viime aikoina keskittynyt kieputtamiseen, myyntitykki äitini on myynyt lähes kaikki kieputuskoruni, ei ole mitään tuleville markkinoille. Pahus, kun olin ajatellut keskittyä kaulakorujen ja tilauksien tekemiseen. Olen hieman yllättynyt, että moni on ollut kiinnostunut varsinkin kaulakoruista ja riipuksista, niitä pitää tehdä lisää. Ja kädet ovat hajalla! Mutta kauniita olet tehnyt!! =)

    VastaaPoista