tiistai 13. maaliskuuta 2012

Tapetointia

Viime päivät on vierähtänyt tapetointihommissa...oli vaikea valita mallia ja alkuperäinen suunnitelma vaihtui täysin. Aluksi oli tarkoitus laittaa pari seinää ihan tummalla ruskealla, mutta kun kaupassa kattelin malleja, niin sitä oikeaa tummaa tapettia ei vaan tuntunut löytyvän. Päädyin sitten vaaleaan raidalliseen...pari seinää on samalla sävyllä, mutta yksivärisenä.Ite oon tyytyväinen tulokseen...tuntuu, että huone on raikkaamman näköinen, kun seinät on vaaleat ja mikä ihaninta, pääsin eroon meillä aiemmin olleistä väliboordeista, jotka oli ihan kauheet. Vielä pitäis keksiä seinille jotain laitettavaa:)



4 kommenttia:

  1. Mua niin harmittaa, kun sun blogi ei muutaman muun mukana päivity mun omalla blogilistalla =(
    Meilläkin pitäisi tapetoida, tai maalata, hieman hankkia uutta (tai vanhaa) mutta niin monta rautaa tulessa kun kevät tulee ja puutarha-aika koittaa <3 Nyt suunnittelen (kuten joka kevät-talvi) puutarhaani =)

    VastaaPoista
  2. Sama täällä...tähän vuoden aikaan on niin paljon kaikkea ihanaa mitä pitää miettiä...ajatukset harhailee kukissa,sisustuksessa ja koruissa vuorollaan.Nyt itellä sattuu taas olemaan tätä aikaa työttömyyden takia... oon vihdoin kerennyt tapetoimaan olohuoneen ja maalaamaan pojan huoneen...ja jopa istuttelemaan kukkien ja tomaatin taimia:)Silloin kun olin töissä kerkesin/jaksoin vaan suunnitella ja virtaa toteuttaa kaikkea mitä halusi ei vaan riittänyt:)

    Oon huomannut, että mun blogi ei päivity blogilistalla aina...en tiedä mistä johtuu, mutta oon miettiyt, että voisko olla niin, että et ole ollut blogini etusivulla kun olet sen listalle laittanut?(osoite ei ole etusivulle joten se näyttää sen vanhan jutun koko ajan...)

    VastaaPoista
  3. Yritin monella eri tavalla lisätä sinut uutena lukijalistalleni, mutta aina vain se herjaa pelkästään tuohon yhteen sivuun 2 vuotta sitten =( Mutta tiedän, että päivittelet blogiasi, joten seurailen muuta kautta ;)

    VastaaPoista
  4. Ok:) onkohan mulla itellä asetuksissa joku päällä, mikä sen aiheuttaa...täytyy yrittää kattoa:)

    VastaaPoista