lauantai 28. marraskuuta 2009

Hiljaiseloa...


Nyt on ollut kyllä aikamoista hiljaiseloa korujen tekemisessä. Oon koko viikon aikana saanut aikaan vaan yhden rannekorun. Harjoittelin piinan tekemistä...alku oli kyllä tosi hakalaa ja lenkit tuntui niin pieniltä etten meinannut saada niitä kiinni mitenkään. Alun jälkeen ketjun teko kuitenkin helpottui kun hoksasi miten ketjua täytyy kääntää ennen uuden lenkin laittoa. Ketju on tehty hopeoidusta kuparilangasta (0,8lanka ja 2,5 veivi). Panttaan edelleen sitä hopealankaa koska en ole päättänyt millä ketjumallilla siitä itselleni ketjun teen. Ehkä ensi viikolla...


Tässä vielä yksi kuva lähempää...

3 kommenttia:

  1. Samoilla linjoilla ollaan =) Panttaan itsekin hopealankaa vaikka onhan sitä tuolla mulla jemmassa ku ostelen sitä aina silloin tällöin. Kivempaa vain tehdä myyntiin hopeoidusta kuparilangasta ja tilauksiin sitten Sterlingiä =)

    VastaaPoista
  2. Hei! Ihania ketjuja ja koruja sinulla. :)

    VastaaPoista
  3. Ninni:Oon samaa mieltä...hopealangasta ei oikein viitti tehdä ihan huvin vuoksia kokeiluja.Nyt sain ekan hopealankakorun valmiiksi ja sain yhden tilaustyön minkä teen hopeasta. Materiaalina hopealanka on ihan eri tuntoista sahata/käsitellä kuin kuparilanka...mutta näin harjoitteluvaiheessa toi kuparilanka on hyvää ja halpaa.

    Katri: Kiitos kehuista...oon kyllä ihan aloittelija sinuun verrattuna.Teet aivan ihania koruja.Erityisen ihastunut oon tekemiisi kieputuskoruihin...koskahan itse osaisin tehdä sellaisia. Musta on helpompi tehdä noita ketjuja...tuntuu etten saa lankaa kieputettua tarpeeksi siististi...ehkä joskus.t:Sitriini

    VastaaPoista